Mitt hjärta har bestäm sig!

Nu när jag inte längre vill att hjäratt ska smärta mer.. så tänker jag ge mer inte till dig som alltid stod där med öppen famn och så mycket mer. Du öppnade bara din hjärna och och allt annat som hängde ner, så nu vill jag inte mer!
Du får vara med dig själv nu för det är lättare att vara med dina känslor och hålla dem för dig själv istället för att, låta andras känslor komma djupt innuti dig. Så jag tänker ta handom mitt hjärta för att det är vackert och behöver vördnad!
Jag tänker lima,laga , fylla den med allt liv och kärlek som finns. För att den ska finnas till för mig  och möjligtvis någonannan men främst mig! :p

En dag i taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0