Varför?

Ja ibland kan man ställa sig frågan om varför man gör en del saker i livet ?
Typ älskar människor !
För mig är det givet varför inte när människor har så mycket att ge, allt ifrån ett skratt till erfarehet, lycka, omsorg, leende, sorg...

Så ja varför har jag inte skrivit här på ett tag, rädd för mina egna känslor för det en människa kan orsaka, lika fort som en människa kan göra dig till den lyckligaset personen i hela vida vackra världen, så kan samma männniska ta det ifrån dig!
Konstigt nog så har jag en förmåga att förlåta och tänka det är inte rätt tid och plats för personen att känna som jag acceptans. Hänger kvar i dem varma härliga känslorna .. man ska inte glömma dem  fina stunderna och erfarenheterna man fått helt, men samtidigt acceptera det som har varit och gå vidare.
Så nu  idag hände nått  (jag kallar dig för "kärlek vid första ögonkastet") jag släppte dig! Du får nu inte den stora del du haft i mitt hjärta .. du kommer ju aldrig att vilja  gå tillbaka till den känslan.. eller kommer du? Det är just det att jag vill ha klarhet i saker i mitt liv och inte vara ovetandes så, idag blev det stop och acceptans.

Det var fint det som var men nu vill ja ge en del av mitt hjärta till någon som kommer att ge mig detsamma.
Jag säger som Nicki Minaj "steping up my... heart!" fast hon tycket  inte att det var hjärtat man skulle göra exlusivt utan sin sexuallitet .  Dem går väl hand i hand så :).
"Hjärtat är låst för kärlek och nyckeln är gömd djupt inom mig.. lyckans du som hittar den :)"


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-26 @ 05:18:50
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0