Hiku :)

Siken seg dag idag men smattidigt härlig! Man kom hem åt frukost och gick och la mig... vaknade kände efter hur känner man sig idag. Jo da det är nog rätt bra idag gjorde mig i ordning för en trevlig träff på stan. Jag och min vän hade bestämt oss för att gå ut och käka sushi så det blev stället med rullande sushibord Hiku sushi. Men det var inte så mkt folk där men vi tog ett bord och käkade helt okej sushi! Därefter vart det en god kopp te och en kopp choklad på le pain francais, dok fick vi sällskap av en en herre som stod bakom mig när jg skulle ta vatten. "whats your name?" Hum efter som jag är så svensk som jag är så log jag bara och satte mig vid min vän, men denne mörke man vägrade ge sig han gick fram till oss och frågade hur vi mådde och "where do you come from?" trist nog så är inte vi intresserade. Men han ger sig inte," I would like to buy you a cup of tea , and cake!" och vi avböjer vänligt och säger att det är bra och vi uppskattar dett men vi är okej. Men han insisterar ... jisses ett nej är tydligen ett ja :( vi smet iväg innan han han komma med kakan! En trevlig dag med en trevlig vän...

Kommentarer
Postat av: Hannah

åhhh jobbigt med jobbig man! Hatar såna som vägrar gå! SUCK.



hoppas allt är bra hjärtat!

2009-11-08 @ 12:20:16
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0