mmm Wofff..;)

Idag har jag ägnat mig efter lite härlig sömn med att tvätta kläder och sy en student*party*klänning till syrrans kompis! Man kan ju lungt säga att det är kul att rita upp ett plag och sedan få det att bli som man ha tänkt i verkligheten. Otroligt spännande så sytt, klippt nålat och snart ska kreationen vara helt färdig kör en vända imorrn på kläningen me.=) Fick även en del hemma sysslor gjorda ja ni vet sånt där underbart kul tvätta kläder hur kul som helst :(!men jag visste att efter mitt slit skulle jag få min belöning... Kl: har närmat sig 17:00 vilket innebär att det var cirka 1h 40min kvar tills det var det dags för WOLVERINE att entra miss ellys hjärna. Efter att ha sett trailen på SF så visste jag att jag var tvungen att se den, dessutom hade ju Jean sett den och sagt "seeee den!!" så idag var det dags. Jag mötte upp mina vänner underbara Anna och trevliga David.. biljetten var utlöst, snacks iförskaffat med dricka förstås nu var det bara att passera "biljett rivningen" och leta redat på salongen. Nu satt vi på plats i våra stolar och filmen började rulla igång!! Oj Oj OJ inte nog med att denna film har en spännande story så är det spännande miljöer fina, häftiga karaktärer med i filmen. Sen ja jag erkänner så är jag ju kvinna då och tycker om men .. vilket innebär att cirka 60% av mig ville se Hugh Jackman i typ åtsittande linne.. och ja sen kanske utan linne, sen så kan ju inte jag göra något åt att han springer spritt språngande neck NNNNNNNEEECK i filmen. Kan säga *med fingrarna i kors bakom ryggen* att jag höll för ögonen med båda händerna utan några glipor... näää fasen jag kunde inte låta bli han är för fin den där Hugh asså. Smälte inobords flera gånger om* drömmandes* en fin man är han den där Hugh Jackman, mycket fin oj oj ni som inte sett filmen ännu snälla se den ni kommer förstå. Hugh Jackman är vad jag kalla en vacker man, fin man, snygg, het, sexig man med en välomhändertagen kropp! WWWooFF :P Vem tycker inte om detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0