It is Sunday ... and I like it

Solen sken imorrse när jag gick hem från jobbet det var underbart, jag tänkte att detta kommer bli en riktigt bra dag.. men först ska det sovas! Vaknade och åt lite frulle mm min bakmaskin is the shit!.. den bakar as gott bröd och det ända jag behöver göra är att lägga i alla ingredienser:)...ljuvligt. Sen var man och fikade med ex:et hemtade alla grejer jag skulle ha och gav honom det han skulle ha as skönt! Konstigt nog, eller ja det kanske inte är så konstigt så känner jag att det är en vän jag träffar. När jag träffar Mats han är snäll och ja han är Mats och jag låter honom få vara det i och med att jag är över honom. Det är kärlek på ett annat sett, det som störde mig då gör det inte nu! Sen bara jag av till min arbetsplats träffade Cec där hon är alltid så kul att prata med och mighty good taset in clothing. En riktigt chic jacka har hon införskaffat sig! Så lite kladdkaka och mat på det ja så var min söndag gjord. Man innser mer och mer att det är dem småsakerna som får än att trivas må bra och njuta av vardagen och de är precis vad jag gör i mitt liv tar till mig dem småsakerna som byggs upp till en stor härlig känsla och ett stort leende på mina läppar! Have fun in the sun!!!

Kommentarer
Postat av: Annasssu

Frän blogg!!!!!!!!!!!

2009-05-17 @ 23:49:57
URL: http://piteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0