En fin dag ... Kanske till och med en underbar dag ...

Efter jobbet var det dags efter den eftter längtade afterworken. Veckan har vart mysig kul trevlig och underbar. Den började med en resa till sthlm till lille brosan som när man påstår han! sen var det träffa vännerna och sen var det afterwork med the ladies som jag kallar dem. Efter att portarna öppnats på jobbet för hemgång så visar det sig vara vackert väder, varmt och härligt ingen jacka behövdes inte ens en kofta. Så jag gick in emot stan för att göra ett ärende på banken .. men vad stoppade mig om inte musik affärn som jag älskar så djuvligt, gör alltid kap där 69:- för PINK 69:- JOHN LEDGEND, 129 FÖR Timo Räisänen OHHHH. Jag njuter nått så sjukligt av härlig musik ... så nöjd drar jag mig in iu folkmassan och där träffar jag en dansklass kille, vi tog krumping i hop. Så satt man på banken med världens längsta kö. Hm vad gör man åt detta nu da - Du har cirka 30min på dig att göra ditt bank ärende. - Ta nummer lapp - Titta på nummertavlan, och rulla ögonen förtvivlat då du inser att det är 10 nummer kvar till din tur. - Hitta en plats att sitta - iakta människor, men jag älskar det för det händer så mkt och man undrar vad folk tänker och känner just när dem är på banken. Såg en sjukt söt bebis som bara log och skrattade hela tiden såå mysigt. -Att inse att det inte kommer att gå då det gått en kvart ovh det gått föbi två nummer redan.Stanna åka stanna åka............... - gav bort min lapp till en afrikans kvinna som blev jätte glad. - jag gav mig iväg till Sslong safari.. älskar det som fasiken, när permanenten var köpt var det off to manâna. -vi byter slut station och hamnar på viktoria och äter helt okej. Lite knepigt med servicen en men men det var en goooooo dag underbart ..... en härlig da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0