Är det någon som förstår sig på sina känslor...?

Nu på sistone har jag vart jätte nöjd med allt det har vart så jäkla skönt! Ibland får man sig en funderare, på livet anntar att jag inte är ensam på den fronten. Varför finns alla dessa oskrivnalagar, man får inte göra si och inte göra så. Varför bryr vi oss extremt mycket om vad folk tycker och tänker? Varför kan vi inte göra som vi vill göra? Så nu lever jag som jag lär att skita i vad folk tycker och tänker om mina handlingar. Ibland vill man bara njut ibland har man inte lust att göra saker, vissa tillfällen vill man kanske läsa nått som andra kanske inte skulle läsa. Ha på sig kläder som andra aldrig skulle bära, setta sig på en plats som andra aldrig skulle sätta sig på! Jag är inte en person som tycker om att vänta på att saker och ting ska hända utan tar tag i det och se till att det händer! Hoppas ni lever som ni lär och är er själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0