The world of dajting

Idag är man helt slut, och nu så ligger man här och har gått igenom en massa bilder på killar som kanske inte så spännande och killar som verkar spännande. Samtidigt rullar nures jackie i bakgrunden... Mina funderingar kring vad killar och en del tjejer är ute efter på dejtigsajter går fram och tillbaka i tankarna. Dem skriver att dem är ute efter förhållande, men vill prata om sex??? Dem skriver att dem vill ha en tjej som vågar ta för sig, men dem svar inte på ett hej?? Dem skriver att man inte ska vara rädd för att ta kontakt men dem svara ändå inte?? Dem säger att dem inte vet hur tjejen som dem vill träffa ska vara, ändå har dem en lång lista?? Är man för ful eller vad... nää jag är fane mig inte det!! Jag trivs i mig själv så den rätta dyker väl upp om jag vågar sluta tro att alla killar är ut efter sex(ett bra tips från min kära alex kloka kvinna:)) Men hitills har alla utom två jag träffat vart ute efter det... ja ja jag har inte träffat hela världens män. natti natti... det luktar nybakt bröd från min brödmaskin mmm love my maskin=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0