Kärt återseende...

Klockan är 13:13 och jag sitter på bussen påväg till sthlm en bussresa med bekvämlighet:)sitter uppkopplad och har en mjuk och skön stol, om några timmar kommer jag att träffa mina kära vänner ska bli så himla mysigt och härligt. Har saknat dem en heldel, även mina syskon får jag se under min resa längtar längtar! Till mina kära läsare jag vet att jag vart kass på att uppdatera men nu ska jag jobba på detta för jag tror det kan vara nyttigt för mig att venilera lite. Man är ju inte mer än människa, det är aldrig bra att håll inne allt inte häller berätta allt men det som får en att le och andra att le, och det som får än att bli jäkligt förbannad och besviken. Sådant måste man våga berätta tycker jag, sen tillkommer ju en massa annat smått och gott. Nu på sistånde så har jag slutat haka upp mig på mister "anonymous" killen som fick mitt hjärta att gå i tusen bitar. Orkar inte längre tänka på det som jag gjort! Vi hade det bra och kul ihop men han kände inte som jag. Men ialafall så ska jag komma till sak, jag har börjat drömma en heldel mestadels om fantastiska killar som har förtrollat mig helt fått mig på fall i drömmarna. Det värsta är ju att man vaknar upp oftast närr det är som best ghhhhhhhhahah. Det som sker är : elly vaknar tittar upp i taket, vänder sig om i sängen och inser att den där hunken inte ligger brevid.. då börjar det hopplösa blundandet och tanken på .. att om jag blundar en stund så kommer han tillbaka. Men nej det funkade inte ska jag vara ärlig funkar det aldrig! I natt var det en gammal crush som jag drömde om det är en sånn förbjuden relation, kommer liksom aldrig ske. Jag tyckte eller tycker om honom men kommer aldrig få honom det bara är så, han är i ett olyckligt förhållande men tar sig inte ifrån utan låter det fortgå. I drömmen så var det så intensivt och föbjudet och känslosamt att jag vaknade och var förbannad ingen ville bara att det skulle vara han och jag gahha det är så att jag längtar efter att sova igen!

Kommentarer
Postat av: Hannah

drömpartners är bäst i drömmar :P haha

2009-12-13 @ 17:45:50
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0