Smärta ... jag betalar i svett och sömn

Idag var dagen det .. jag var på gymmet  me mats som drillade mig genom hela täningen.
Jag försöker tycka att detta är skönt men det var hårt och tugnt 
Nu sitter jag och kollar på uppdraggranskning vilket givetvis är litr färgat men ´sanning  deta finns ju. Vad lever vi i för sammhälle igentligen .. mina ben skakar samtidigt som jag grubblar över att det är
konstigt,att det finns vuxna människor som vill att pappan respektive mamman inte ska ha kontakt med den andre parten hur komme detta sig vad tänker dem när dem handlar aja det är som det är sjukt summerar jag detta med!

Om en vecka åker jag till barcelona åhh så häligt det kommer bli! så  lät det imorse .. fram tills jag borstade tänderna med nyheterna på tv:n .."Sterlig begär konkurs, alla avgångar inställda och inga kunder får sina pengar tillbaka!" fan fan fan gissa om jag blev förbannad hur i hela helvetet gick detta till. Efter allt pysslande med denna resa så får jag inte åka och träffa min syster som jag inte sett på evigheter inte nog med detta får jag inte tilbaka ett enda öre näää fan... Jag fattar inte det är logigskt vad anledningen är att dem går i konkurs. Men varför funkar det så illa att man inte får några pengar tillbaka ugggg jag vet svaret men det gör mig Förbenad.

jaja nu har mats somnat här brevid mig och jag ska funta på vad jag ska kläut mig till på kalle och gängets maskerad i öret.
Av något ont kommer alltid nått gott heter det väl. Nu kan jag ju gå p´å kalles maskerad men jag sörjer fanimig över att inte få träffa min emi =(

natti natti lingon fanatti


Kommentarer
Postat av: Kalle

Längtar efter dig!

2008-11-01 @ 16:06:31
URL: http://akarltogo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0